Ümberehitamist Detroidis ei tule

Eelmisel nädalal sai selgeks, et Detroit Red Wingsi me sel aastal üle väga pika aja playoffides ei näe. Meeskond on oma koha NHL-i tippude seas loovutanud, aga selle taastamiseks ei hakata üldlevinud moodust kasutama. Peamänedžeri Ken Hollandi sõnul koosseisu ümberehitamist ei tule.

(foto: Ron Chernoy/USA TODAY Sports)
Buffalo Sabres ja Arizona Coyotes on viimastel hooaegadel olnud kuulsad "tankijad", kes iga-aastaselt kõrgeid drafti valikuid hankinud, lootes hiljem nende toel tippkonkurentsi jõuda. Tulemused on aga näidanud, et selleks võib kuluda mitmeid aastaid ning on võimalus, et siis on ka seis ikka ei liha ega kala. Holland tahab seda vältida.

"Me soovime olla konkurentsivõimelised," ütles Holland meeskonna tuleviku kohta. "Mina olen peamänedžer ja seni, kuni ma selles ametis püsin, soovin et oleksime võimalikult head. Ma ei usu maha lammutamisesse ja massiivsetesse ümberehitamistesse, sest ma ei usu, et see garanteerib lõpptulemusena Stanley karikaid või dünastiaid. Sa võid nii hoopis kaardilt kaduda."

"Näen erinevates profiliigades mitmeid teisi meeskondi, kes olid kunagi pikalt suurepärased, aga nüüd on sellest kolm, neli, viis aastat möödas ja nad ei saa (võidu)kultuuri tagasi. Kui selle kord kaotad, siis jäädki seda otsima."

Alates 1997. aastast ametis olev Holland alustab tuleval sügisel viimast hooaega 2014. aastal sõlmitud 4-aastasest lepingust. Aeg näitab, kas Red Wingsi uus tõus tuleb koos temaga või ilma.

Kommentaarid