Boudreau telefon on punane

Eelmisel nädalal Anaheim Ducksi poolt vallandatud Bruce Boudreau eeldatavasti pikalt töötuks ei jää. Mitmed klubid on tema teenetest huvitatud ja neid on ka aina juurde tekkimas. Kogenud peatreeneri sõnadest võib välja lugeda, et esimeste huvilistega on ta juba ka kontaktis olnud.

(foto: hockeyweb.de)
Täna ilmus kogenud peatreeneriga pikk intervjuu, kus ta tunnistas, et aimas oma vallandamist ette. Tema töökoha oleks päästnud vaid karikavõit.

Pärast vallandamisteate saamist on hinnatud treeneril käes nüüd elevad ajad. "Mul on olnud paarid kõnelused. Ma ei saa nendesse hetkel väga laskuda, aga ütleme nii, et mul on hääl just selle pärast ära," ütles Boudreau.

61-aastane kanadalane soovib kiirelt uuesti sadulasse istuda: "Olen alati tööd teinud. Alates 17 aasta vanuselt pole olnud kordagi aega, mil ma ei oleks töötanud. Kui mind on hokitöölt vallandatud, siis olen üritanud kohe uue ameti saada."

Boudreau viimane töötupõli kestis vaid 48 tundi. Ta vallandati Washington Capitalsi poolt 2011. aasta 28. novembril ja vaid kaks päeva hiljem oli ta juba Ducksi boss.

Seoses uue töökohaga on teada, et Ottawa Senators on juba Ducksilt endise peatreeneriga kõnelemiseks luba küsinud. Samuti on Boudreaust huvitatud Minnesota Wild, kelle peamänedžer Chuck Fletcher hetkel just Californias on. Väidetavalt on Fletcher huvitatud ka endisest Senatorsi bossist Paul MacLeanist, kes sel hooajal Anaheimis abitreenerina tegutses. Radaril olevat ka Randy Carlyle, kes samuti Californias pesitseb.

Lisaks on Boudreaud loomulikult hakatud paari panema Calgary Flamesiga. Miks muidu Bob Hartley alles täna minema löödi, kui seda saanuks teha juba kaks nädalat varem?

Kommentaarid