12-tunnine töövestlus tegi Boucherist Senatorsi esimese valiku

Ottawa Senators määras pühapäeval Guy Boucheri oma uueks peatreeneriks ja nüüd on selgunud, et seda pärast 12-tunnist töövestlust. Peamänedžerile Pierre Dorionile avaldas endine Tampa Bay Lightningu treener sedavõrd suurt muljet, et pärast temaga rääkimist olid kõik muud variandid välistatud.

(foto: Twitter @patrickwoodbury)
Dorion asus laupäeval Boucheriga rääkima ning vestlus lõppes alles pühapäeval, mil ka kiirelt allkirjad paberile pandi.

"Ta oli minu nr. 1 valik kohe algusest peale. Temaga tegin esimese intervjuu ja kõik järgnevad ei küündinud temaga samale tasemele," rääkis Dorion täna hommikul klubi ajaloo 12. peatreenerist. "Minu jaoks oli ta parim saadaval olnud kandidaat. Ta on täpselt see, keda otsisime. Tal on suurepärane kaitsestruktuur, ta teab kuidas juhendada ründetalente ja ta on oivaline suhtleja."

Dorion näeb enda sõnul meeskonnas kindlat playoffide potentsiaali ja samal arvamusel on ka Boucher.

"Olen väga entusiastlik ja väga elevil, et mind ümbritsevad kvaliteetsed indiviidid ja inimesed, kes on pühendunud võitmisele," ütles Boucher teda tutvustanud pressikonverentsil. "Mulle on antud suurepärane väljakutse. Ma ei jõua ära oodata tööga alustamist, olen näljasem kui eales varem."

Pressikonventsil avaldati ka, et samuti mitmete peatreenerite toolidega seostatud Marc Crawfordist saab Boucheri abiline.

Kaks pead on ikkagi kaks pead ning nende ülesandeks saab olema eelkõige senaatorite kaitse parandamine.

"Selleks, et Senators võidaks ja võidaks ka playoffides peame kaitses paremini mängida," lisas Dorion.

Boucher sai omal ajal tuntuks just uudsete kaitselahendustega. Tema 1-3-1 süsteem lõi algselt kõik pahviks.


Mingit kohest maailmaimet Senatorsi fännidel aga oodata ei maksa.

"Ma ei tule siia teesklema, et olen päästeingel ja teen kõike teistmoodi," ütles Boucher.

Dorion sõnas, et Boucheri eelistati Minnesotas maandunud Bruce Boudreaule ning sealt minema löödud Mike Yeole. Kokku intervjueeriti üheksat kandidaati.

Kommentaarid