Shane Doan kavatseb karjääri jätkata

Eelmisel nädalal Florida Panthersiga uue lepingu teinud Jaromir Jagr ei ole uuel hooajal NHL-is ainus 40+ vanuses mängija. Arizona Coyotesi kapten Shane Doan on teatanud, et kavatseb karjääri kindlasti jätkata. Seda ka kõigi eelduste kohaselt samas klubis.

(foto: abc15.com)
10. oktoobril 40. sünnipäeva tähistav Doan on kogu karjääri Coyotesi särki kandnud ning tegi tänavu 47 punktiga ühe viimaste aastate parima hooaja. Seejuures oli ta 28 tabamusega ülekaalukalt meeskonna suurim väravakütt ning puurivahte on ta karjääri jooksul karmimalt kimbutanud ainult kaks korda.

"Jah, ma arvan, et ma jätkan," vastas Doan möödunud reedel tuleviku kohta uurivale küsimusele. "Oleme sellest perekonnana rääkinud ja teeme selle ära. Tegu oli asjaoluga, mille suhtes ma polnud väga kindel, aga sellest saab asja."

Doanil lõppeb tänavu suvel 2012. aastal klubiga sõlmitud 21.2-dollariline leping. Meeskonna kapten on jäänud uut ootama ja eeldatavasti on peagi pakkumine laual. Eelmisel nädalal kohtus ta klubi uue peamänedžeri John Chaykaga.

"Oli huvitav temaga maha istuda ja rääkida, tutvuda tema vaatevinkliga. Mängijana näed sa asju ühtemoodi ja kellegi jaoks, kes vaatab seda numbrite järgi ja teiselt poolt, on see täiesti teistsugune. Tal oli palju suurepäraseid ideid ja huvitavaid märkuseid ning oleme elevil," rääkis Doan.

Aastate jooksul on aeg-ajalt kerkinud õhku jutte seoses Doani võimaliku lahkumisega, aga ligi 1500 põhihooaja mängus väljakul käinud ründaja on õnnelik, et on saanud kogu karjääri veeta ühes klubis.

"Ma ei usu, et keegi kunagi sellist plaani omab, aga mulle on see võimalus antud ning olen selle eest tänulik. Et ma olen saanud 20 aastat tegutseda ja seda teha samas organisatsioonis ning siia jääda. See on olnud väga lõbus ja olen seda nautinud," selgitas Doan.


Lõppeval hooajal sai Doanist nii väravate (396) kui punktide (945) osas Coyotesi rekordi omanik. Alates sügisest saab hakata piiri edasi nihutama.

Kommentaarid