Raffi Torres usub, et suudab oma mängustiili muuta

Eelmist hooaega kontrollkohtumisest korjatud 41-mängulise keeluga alustanud Raffi Torres on vabaagent, kuid üritab endale Carolina Hurricanesi laagris NHL-i lepingu välja teenida. Karjääri jooksul mitmeid karme karistusi saanud ründaja usub, et suudab oma mängustiili muuta.

(foto: remezcla.com)
Hooaja 2014/15 põlvevigastusega täielikult vahele jätnud Torresel on kokku kirjas viis mängukeeldu. Mulluse 41-mängulise kõrvale mahub ka näiteks üks 21-mänguline. Kuid oktoobris 35-aastaseks saav kanadalane on nüüd valmis ümber sündima.

"Olen ilmselgelt väga tänulik selle võimaluse üle," tunnistas Torres pärast Hurricanesilt kutse saamist. "Mõistan, et see on arvatavasti mu viimane võimalus. Olen tänulik ja põnevil."

"Inimesed räägivad seda, mida nad tahavad rääkida. Olen selle ise ära teeninud. Oma otsuste eest tuleb vastutada. Aktsepteerin seda. Olen oma karistuse kandnud ja katsumused ületanud. Arvan, et suudan oma mängustiili muuta."

Karjääri jooksul 636 põhihooaja matši kirja saanud ja Vancouver Canucksi särgis 2011. aasta finaalseerias mänginud mees arvab, et võib endiselt olla efektiivne mängija.

"Kas ma suudan teha 25 väravat? Arvatavasti mitte. Kuid võin olla liivapaberi tüüpi mängija. Saan minna vastast survestama ja selle asemel, et ta kolmandasse ritta lüüa, hankida litri tagasi ja minna värava alla. Suudan mängida sellist lihtsat mängu."

Hurricanesi peamänedžer Ron Francis on öelnud, et reeglitepäraselt mängides võib Torres olla väärtuslik mängija. Just tema tüüpi meest on klubi otsimas. "Meil ei ole koosseisus väga palju füüsilisust, seega arvasime, et pakume talle võimaluse tulla laagrisse," lisas Francis.

Torres on NHL-is kokku esindanud kuute klubi. Mullu sai ta aga jääle vaid AHL-is ja sedagi ainult kuues kohtumises.

Kommentaarid