Roberto Luongo on uueks hooajaks valmis

Hooajaeelsed treeninglaagrid on avatud ning Florida Panthersi fännid said kohe esimesel päeval väga hea uudise. Kevadel puusaoperatsioonil käinud Roberto Luongo teatas, et on uueks hooajaks valmis. 37-aastane väravavaht alustab oma 17. hooaega.

(foto: ccmhockey.com)
Esialgsete prognooside kohaselt pidanuks Luongol opist taastumisele kuluma kuni pool aastat. Kuu aega oleks pidanud karkudel liikuma, aga ülikogenud puurilukk viskas need juba kahe nädalaga nurka.

"Olen valmis alustama," ütles Luongo neljapäeval. "Olen pidanud suvel kõvasti vaeva nägema, aga olen edusammudega rahul. Ma ei osanud arvata, kuidas taastumine kulgeb, aga olen siinoleku üle elevil. Laagri esimene päev ja olen täie tervise juures."

Iseseisvalt on Luongo treeninud juba kuus nädalat. Eelmisel hooajal näidatud tase vajab hoidmist. Tema tõrjete efektiivsus 92.2% oli pika karjääri paremuselt kolmas näitaja.

Selleks, et käsi värskena püsiks saab Luongo uuel hooajal eeldatavasti rohkem vabu päevi. Suvel tegi Panthers James Reimeriga üsna pika lepingu.

"Pead vaatamata suuremat pilti. Mulle küll meeldiks jätkuvalt 70 mängus osaleda, aga ma ei usu, et see oleks arukas," rääkis Luongo olukorrast.

Eelmisel hooajal käis Luongo jääl 62 kohtumises ja aasta enne seda 61 mängus.

Kommentaarid