Meedia ette ilmunud Drouin jäi lahkumissoovi kommenteerides napisõnaliseks

Jonathan Drouin on nüüd kenasti jõudnud Tampa Bay Lightningu AHL-i meeskonna Syracuse Crunchi juurde ning meedia sai ka pärast esimest treeningut noormehega jutule. Talendikas ründaja jäi aga oma lahkumissoovi kommenteerides napisõnaliseks.

(foto: Syracuse Crunch)
Drouin ütles: "Ma ei vasta ühelegi küsimusele, mis puudutab klubivahetuse soovi. See on minu agendi ja Steve'i (Yzerman) vaheline teema. Ainus, mis ma saan teha, on mängida siin hokit."

2013. aasta drafti 3. valik tegi AHL-is kaasa ka mullu, kui kahe kohtumisega läks kirja 1+2. Madalamas liigas varem mängimist takistas tema noor vanus.

Lightningu peatreener Jon Cooper on vahepeal öelnud, et Drouini tänavune tagasihoidlik mänguaeg (keskmiselt veidi üle 14 minuti) oli tingitud tema vigastustest. Klubi loodab, et seni NHL-is 89 mänguga 40 silma (6+34) kogunud ründaja saab tütarklubi juures mänguvormi tagasi.

Drouin ise on hakkamist täis: "Mängisin seal ja nad saatsid mu madalamale tasemele. Nüüd on minu ülesandeks vaeva näha, et uuesti esindusmeeskonda tõusta. Olen elevil, et saan asjaga alustada."

Detsembris NHL-is vaid viies matšis kaasa löönud Drouin keeldus ka kommenteerimast oma suhteid Lightninguga ning ei osanud ka öelda, kas ta on klubi eest viimase kohtumise pidanud.

Crunch on ootamatu täienduse üle loomulikult ülirõõmus. Meeskond on viimaste aastate jooksul mitu oma võtmefiguuri Lightningule loovutanud ning seetõttu liiga tipust langenud. Praegu on näiteks viimasest 14-st mängust võidetud ainult neli.

Drouin teeb Crunchi eest oma hooaja debüüdi tuleval nädala lõpus, mil ees ootavad kohtumised New Jersey Devilsi ja Washington Capitalsi tütarmeeskondadega.

Kommentaarid