NHL-is läbikukkunud Moses on jäänud ootama uut võimalust

Hooajal 2014/15 36 kolliga KHL-i väravate rekordi murdnud Steve Moses on alates detsembrist Venemaal tagasi. Ameeriklane oli eelmise hooaja alguses põgusalt Nashville Predatorsi palgal, ent läbimurre NHL-is jäi tegemata. Peterburi SKA-s mängides, ootab Moses nüüd uut võimalust.

(foto: rt.com)
Predatorsi ridades vaid 16 AHL-i matšiga piirdunud Moses tunnistas, et mõtleb endiselt NHL-ist, kuid praeguses vanuses on oluline oma tulevik kindlustada.

"Soovin end veel korra NHL-is proovile panna, aga olen 27-aastane ja tahan mängides võimalikult palju raha teenida," rääkis Moses täna ilmunud intervjuus. "Vanemaks saades kujuneb raha NHL-is mängimise unistuse asemel aina suuremaks stiimuliks. Seega ei usu, et ma lahkun, seni kuni nad maksavad mulle nii palju kui nad maksavad."

Moses märkis, et teenib Peterburis rohkem kui miljon dollarit, mis läks mullu ookeani taga ühesuunalise lepinguga tema tasku.

Eelmise hooaja teises pooles SKA ridades 21 mänguga 16 punktini jõudnud ründaja üritas selgitada ka seda, miks tema asemel lõi NHL-is läbi hoopis teine KHL-i ründetäht Artemi Panarin, kes oli eelneval hooajal Mosesest kümme kolli vähem ja vaid viis punkti rohkem kirja saanud.

"Spordis võib ajastus olla kõige tähtsam. Artemi ja mina olime tol aastal KHL-i resultatiivseimate mängijate seas. Tema sai (NHL-i) hooaja parimaks uustulnukaks, mina ei osalenud üheski mängus. Seega, nagu öeldud, ajastus võib olla kõige tähtsam - asjad lihtsalt ei klappinud," selgitas Moses.

"Kui asjad ei laabu, siis võid pead vastu seina tagudes mõelda, et mis siis, kui oleksin midagi teisiti teinud. Kuid olen jõudnud punkti, kus mõistan, et spordis ei tea sa kunagi ette, mis juhtuda võib ja sellega peab lihtsalt leppima."

Mosese leping SKA-ga kehtib 2018. aasta suveni ja enne selle lõpu ookeani taha kolimine tundub olevat välistatud. Kuid, laenates mängumehe enda sõnu - kunagi ei tea.

Kommentaarid