Raffi Torres palus oma teo pärast vabandust

Oma hooaega 41-mängulise keeluga alustanud Raffi Torres teatas nädala keskel, et ei kaeba karistusotsustust edasi ning nüüd on ta oma teo pärast ka vabandust palunud. San Jose Sharksi kodulehel ilmus avaldus, kus oma poolt vabandas ka klubi peamänedžer Doug Wilson.

(foto: cbc.ca)
Torrese avalduses seisab: "Aktsepteerin 41-mängulist, mille NHL-i Mängijate Ohutuse Ühing mulle määras. Tegin viimase kahe aasta jooksul ülimalt kõvasti tööd, et pärast põlveoperatsiooni oma NHL-i karjääri jätkata ning see oli viimane asi, mille juhtumist ma soovisin. Olen pettunud, et panin end olukorda, kus mulle määrati taas mängukeeld. Vabandan siiralt Jakobi ees selle võtte pärast, mis mängukeelu tõi ja olen ülimalt tänulik, et ta ei saanud selle käigus tõsiselt vigastada. Samuti soovin vabandada oma Sharksi meeskonnakaaslaste ja organisatsiooni ees."

Wilson edastas oma vabandused sõnadega: "Sharksi organisatsioon toetab täielikult Raffi suhtes kasutusele võetud distsiplinaarmeetmeid. Kuigi usume, et selles polnud pahatahtlikust, ei ole selline jõuvõte aktsepteeritav ja sellel pole meie mängus kohta. Jõuliselt mängimisel ja piiride ületamisel on erinevused ning Raffi kahtlemata ületas selles olukorras piiri. Oleme väga tänulikud, et Jakob ei saanud selle käigus tõsiselt vigastada."

Rootslane oli paar päeva tagasi uuesti trennis kohal ning plaanib oma sõnade kohaselt hooaja avamängus kaasa lüüa. Iroonilisel kombel on see meie aja järgi pühapäeva varahommikul kavas just Sharksi vastu.

Kommentaarid