Zenon Konopka jäi keelatud ainetega vahele

Buffalo Sabresi jõujunn Zenon Konopka on saanud halva uudise selle näol, et tema dopinguproovist on leitud keelatud aineid. 33-aastast ründajat ootab ees 20-mänguline võistluskeeld. Poola juurtega mehel on suvel klubiga ka leping lõppemas, seega väga võimalik, et tema karjäär NHL-is on sellega ka läbi. Mängukeeld on kindlasti kõiki võimalikke kosilasi eemale peletav fakt. Vähemalt oli tal aga julgust oma viga tunnistada, ega hakanud seda kellegi teise krae vahele lükkama.

(foto: Bill Wippert/Getty Images)
"Kahetsen sügavalt seda, et olen andnud positiivse dopinguproovi. Võtan selle osas täieliku vastutuse. Profisportlasena olen ise vastutav selle eest, mida ma tarbin ja vaid mind ennast saab selles süüdistada," oli kirjas Konopka ametlikus teadaandes.

Küll aga oli väidetavalt tegu tahtmatu teoga. "Tarbisin vabalt kätte saadavat ravimit, milles olid keelatud ained. Ma ei olnud piisavalt hoolas uurimaks välja, et see ei sisalda keelatud aineid. Ma ei võtnud seda selleks, et oma sportlikku võimekust parandada."

Lisaks vabandas Konopka klubi, kõigi oma meeskonnakaaslaste ning sõprade ja vanemate ees.

Hooajal 2005/06 vabaagendina liigasse jõudnud mees alustas tänavust hooaega Minnesota Wildi rivistuses, kuid siirdus jaanuaris Sabresisse. 59 põhihooaja mänguga jäi tema kontole üks värav, kaks söötu ning 88 karistusminutit. Karjääri jooksul peetud 346 mänguga on ta NHL-is teeninud tervelt 1082 karistusminutit.

Kommentaarid